Alla inlägg den 12 april 2010

Av Johanna - 12 april 2010 21:57

..Miley Cyrus! Jag tycker faktiskt hon är helt fantastisk och en underbar människa. Om jag fick välja en kändis jag skulle vara skulle det lätt vara hon! .. kan prata mer om henne senare.


Min lillasyrra gav mig världens jävla spark på låret så gissa hur osexigt och blått det kommer vara imorn! YAY!

Av Johanna - 12 april 2010 15:47


Perfekt med så bra mobilkamera när man vill fota saken längs vägen...  

Av Johanna - 12 april 2010 15:35

Japp, jag har faktiskt haft en underbar måndag. ..det var liite jobbigt att gå upp men det löste sig. Har ju studiedag idag men bestämde mig för att försöka vakna 8 iaf. för att få in en bra rutin.. vaknade 7:15 .. men gick upp 9:30. Under dem timmarna var jag liksom i dröm/verklighet så jag visste inte om det jag drömde var på riktigt eller inte. Kom upp gjorde jag iaf! Då blev det stadig frukost framför Hannah Montana, kollade klart på säsong 1. Efter det gick jag upp och gjorde mig iordning och sen var det ut i solskenet som gällde, unegfär 11:40. Först gick jag till banken och fixade kvittot, sen en utflykt till min gamla skola. Det var jättekul, träffade min älskade NO/Matte lärare, gamla syslöjdslärare (snälla sig att hon glömt min jacka.. åh, kommer ihåg när Alex. berätta som sin slöjd, det var så jävla roligt.. aa.. synd att man inte pratat med honom på EN MÅNAD!!!!) och min älskade älskade SO lärare:


Jag.- *ser honom prata med två elever, blir överlycklig och sträcker ut armarna* Aaaandeeerss :D

A.- *fortsätter prata med eleverna men sneglar på mig*

Jag.- *sträcker fortfarande ut armarna* Aaaaandeeeerssss :D

A.- *tittar på mig* Jag är snart klar Johanna :P

Jag.- *tårögd* Han kommer ihåg vad jag heter.. :D


Det var jättekul att träffa honom, påminde honom säkert 20 gånger om att han är en jättebra SO lärare och att jag har MVG i historia tack vare honom. Ååååhh vad jag har ssaaaknaat honom!


Efter skolbesöket gick jag för att boka klipptid men min frisör var inte där just då så jag får ta och ringa henne senare. Smet in på konidorit bredvid för att köpa mig nåt att äta efter min lunch som väntade i kylen hemma (torsk..) och då såg jag en servitris servera deras Ceasar sallad.. den såg helt underbar ut. Så jag hoppade över min lunch och beställde den istället med min favorit choklad-mousse tårta till efterrätt. Det var uunderbaarrt. Sen fick jag gå tillbaka till banken för att ta ut mer pengar eftersom jag använt en del av det jag skulle ge till mamma för lunchen. ..och sen strosade jag hem!


Nu har jag varit hemma i.. nästan två timmar. Har spelat en massa piano och sett lite på HM säsong 2. ..nu är pianot upptaget av lillasyster dock så får väl plugga matte så länge.. suck..


Väldigt bra dag än så länge!

Av Johanna - 12 april 2010 15:23

..jag har jävligt snygga kompisar. O, Mathilde-philde, M., C., Mx., Eml.. jag har bara snygga kompisar! Ja.. jag har tur jag.. utseendet är ju vitkigast när man väljer kompisar, right!?


Nej, men allvarligt talat, min vänner är dem finaste som finns<3

Och så har dem mig dårå.. heh.. aja, alla kan inte vara snygga!!


Min lillasyrra spelar så fint.. "Glasgow Love Theme", låter helt underabart.. ska puss attackera henne..

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards