Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 11 november 2009 09:44

Hur dagen skulle bli stod klart redan från början, på tunnelbanan:


Ptt.- Usch.. idag har vi typ.. 15 lektioner!

Jag.- Aa.. och alla är typ 3 timmar långa!

Ptt.-  Mm.. och 3 gånger 15 är typ.. 700! Och 700 är nästan 1000.. så det är 1000 timmar idag!

Jag.- :(

Ptt.- :(


Men nu har vi iaf. halv tie rasten vilket ger en fin möjlighet att göra klart lite saker och för Mtldla. att mata sina fiskar på Happy Aquarium. Hur underbart är inte fejsbook livet?

Av Johanna - 10 november 2009 22:58


Idag har varit en bra men lång dag. Den började i skolan klockan halv nio efter att jag gått med C. till skolan. Vi hade en data föreläsning i aulan på två timmar. Som vanligt tänker man att det ska bli hur tråkigt som helst när det i slutändan visar sig att det var hur roligt som helst. Sen hände någon konstig incident under tiden som fick Dvd. att be mig och C. att "take a room". Jag blev lite ställd. Jag tycker inte m hur vår vänskap kan se ut utifrån, men ja.. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.


Orka inte skriva så mycket nu, skulle kunna fastna här i en timme och bara prata och prata och prata (ni vet hur jag är..) men det är ganska sent och C.s enda kommentar på msn var "pick you up at 7:30 babe ;)" så jag antar att jag måste vara klar då. Usch och fy.


Godnatt<3

Av Johanna - 9 november 2009 17:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 9 november 2009 17:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 8 november 2009 19:13

Jag är inte trött.

Men jag är ashungrig.

Och vi har ingen mat hemma.

Och E. är dum i huvudet för hon säger att hon "bara inte tycker om Takida, vadå, hallå, måste det finnas en anledning eller!?" Vet du vad E. jag har ingen anledning men jag tycker bara inte om dig heller!

Ingen säger hej till mig på msn och jag har så jävla tråkigt.

Och Mt. äter.

Tråkigt.

Min grafräknare hatar mig.

Jag tror jag har prov imorn. Men jag vill inte plugga.

Jag har städat på mitt rum. Jag hittade BH:ar över allt. No kidding! They were multiplying!

Jag kan inte min piano läxa.

..

C. vill umgås med mig! Hah! Nu! Tristessen är över!

..

Men jag måste plugga.

Jävla helvete.


Ge mig ett till i-landsproblem?

Av Johanna - 8 november 2009 00:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 6 november 2009 17:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 6 november 2009 14:04

"Wow.." var det första jag tänkte när jag hörde hans röst.

Kommer definitivt fortsätta lyssna på.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards