Alla inlägg den 1 november 2009

Av Johanna - 1 november 2009 21:40

Åh tack gode gud, nu är den äntligen klar! Belöningen är att få sova och gå upp imorn klockan 6:30. Jag längtar så till skolan att jag inte vet vad jag ska ta mig till! .. inte.

Av Johanna - 1 november 2009 20:40

 

"Johanna, du är söt, du ser precis ut som du gjorde när du var 5 år!"

 

Exakt vad en 16 åring vill höra av sin mamma..

Av Johanna - 1 november 2009 17:46

Vaknade kl. 10:00. Mamma stack in huvudet genom dörren och frågade om jag ville sticka och träna. Jag grymtade till svar. Hon tog det som ett ja.

Efter träningen så hjälpte jag henne att laga mat (det vi åt hemma hos dig Mt!) men det blev inte alls lika gott som vi förväntade oss. Men utan den misslyckade såsen så var det okej. Sen fortstatte jag på min guitar hero karriär, är precis vid Lou nu och det grämer mig att jag bestämde att jag inte får spela klart förrän jag gjort klart min läxa! Damn min självdisciplin! Skrev lite på den underbart roliga fantastiska kemi-labbrapporten och sen tog jag med mig mamma för att klara upp lite ärenden. Åkte till O. för att hämta min madrass och betala hennes mamma för Regina Spektor biljetten. Efter det åkte vi till video butiken för att lämna tillbaks min film. ..den var försenad men dem sa ingenting så jag tänker låtsas att det aldrig hänt.


Och NU sitter jag här och skriva labbrapport och lyssnar på.. Britney Spears. Blev nyss inspirerad av den där "Dessie" (Omg, Mt., dem där fjortisarna var tydligen "jätte kända"!?). Ska snart ta mig samman och lyssna på min musik igen, puss.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards