Alla inlägg den 23 april 2008

Av Johanna - 23 april 2008 22:12

Hej ! (:

Har inte orkat skriva något tidigare i veckan, det är inget direkt lungt jobb att passa över 192 barn 8h per dag :/ . Det har gått så långt att jag nu förstår att lärarna faktiskt var värda dem där prinsesstårtorna man såg dem äta på rasterna. Lärare och förskolelärare är så grovt underskattade. Dem borde ha all credit! .. Okej, sjuksköterskor och allt det där är också bra att ha.. men.. ändå.


Pianoläxor? * fnys *


Pappa citat:

"Johanna, om man har en dröm.. då måste man kämpa, hårt, för att få den att gå i uppfyllelse."


Jomen visst. Sen är det ju så jävla kul om ens släkt garvar en rätt upp i ansiktet när man säger att man vill jobba med film.

Tack! Tack för stöd och visat engagemang. Kul att ni visar att ni är stolta över mig och vill mig väl. Roligt, verkligen. (Not.)


Jaja, nu ska vi inte vara bittra. Imorgon ska jag passa barn igen ' tummen upp '  (*asg* Benjamin! x') )


Sweet dreams,

Johanna <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards