Alla inlägg den 6 april 2008

Av Johanna - 6 april 2008 19:52

Vad kan göra en seg söndag bättre än att baka muffins? Absolut ingenting . Jo.. möjligtvis nya kläder.. en dejt med Justin Timber.. OKEJ! Nu ska vi inte vara negativa -.-

Men jag har faktiskt fått nya kläder också (a) Var och tränade med min kära moder och när vi ska åka hem måste vi gå igenom Västermalmsgallerian, Indiska hade fått in nya kläder.. well.. You can see where this is going ._.

Jag fick * harkel *, två långärmade tröjor (samma modell, fast en vit och en rosa), en svart kort kjol (asfin), en t-shirt liknande rosa, rosa tröja, fast den liksom.. gick till midjan. Skitsnyggt över en av de långärmade tröjorna * tummen upp * och sen fick en jätte söt, pretty, lite girly-girly look, kofta . Grå . Hur romantisk/pittoresk som hellst 8') Låter det förjävligt? Den var iaf. asfin på mig (a)


Ajja . . nu bör chokladmuffinsarna vara klara . Och sen ska vi röja på rummet så inte moderskapet får frispel .

Adios !

Johanna ♥

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards