Alla inlägg den 2 april 2008

Av Johanna - 2 april 2008 17:27

Okej . På fredag . Då . Ska . Jag . Umgås . Med . Fjårtisar . -.-''

Vi kommer se på skräckfilm och snacka mascaror nonstop ^^

Det kan bli något det ' tumme upp '


Annars går den här "my world without candy" ganska bra faktiskt .

med Piano läxan går det liite värre . Spelar Star Wars melodin . Den suger >:/


Nu blir jag stressad för att jag vet att en person läser min blogg nu . Nåt good för skrivkramp . Dessutom ska jag käka .


Kram, Johanna <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards