Alla inlägg den 15 april 2008

Av Johanna - 15 april 2008 18:06

.. det här var en tuff dag.

Kanske somnar framför datorn snart.. är SÅÅÅ trött ._.

Vill ni höra mig berätta? Åh, inte? Ajja, då berättar jag iaf. * tummen upp *


Det började med att jag vaknade (såklart?), Åt frukost och klädde på mig. Kvällen innan hade jag råpluggat matte eftersom att jag hade matteprov idag. Så , plugagde lite till frukosten. Segade med sminkningen så pappa fick köra mig till skolan. (<------ det där kanske lät lite bratigt men det var bara det att jag var så trött att jag satte på mascaran långsamt och pappa hade sympati för mateprovet ._.)

Vi började med franska (die, die, die) och sen No lektion (den tog liksom aldrig slut :/) och sen .. * suck * Matteprov.

Alltså, jag har alltid varit grym på matte. Jag gilalr matte. Jag känner mig bra på matte. Men nu hade tydligen min hjärna ställt in sig på hjärnsläpp!

Osv. .. Gymnastik. Idrott. Volleyboll. Faktiskt skitkul :') det var blandade lag med killar och tjejer, SÅ mycket roligare än bara tejer för sig och killar för sig. Jag är bra på Volleyboll faktiskt. En sport jag behärskar * tumme upp *

Sen var det skollunch. Färsk spya med saffransris. Yummie .

Sen trodde jag attt det var elevråd men nej, nej, den hade dem flyttat på. Då blev det den svåra delen på mattaprovet istället. Djävular vad det gick dåligt. Klarade iaf. en MVG fråga .

Sen rushade jag och E. till ett medelgympa pass på gymmet och vi hann verkligen precis. Passet var jobbigt, och när vi skulle gå hem kollade vi in på

Indiska . Dem hade inget fint som jag inte redan hade

(Brat varning på mig? ;'x). Pressbyrån räddade mitt lilla liv. Wasa knäcke, Päron mer och en sån där Cloetta sport bar shit thing.

Sen spöregnade det. Jag såg förjävlig ut för mina gympa byxor är liksom utsvängda i en puff, och det är min jacka också x_x Och den är dyr och tål inte vatten (BRAT BRAT BRAT!) .


Whopps. blir bortjagad från datorn . Ses :)

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards