Alla inlägg den 12 april 2008

Av Johanna - 12 april 2008 14:12

Nu jävlar ..

Vet ni vad min pappa sa i morse? Eller, sa och sa. Han skrek väl mer..

"JOHANNA!! FÖR HELVETTE!! DU HAR EN SPINDEL I SÄNGEN!!"

:'|


Helt sant - tyvärr . Gick in på mitt rum och tittade ordentligt för första gången på ett tag. Det ser förjävligt ut. Tänk er extrem unkarslya, fast, utan kalsonger och kondomer. Alltså.. Jag tog bilder som jag ska lägga upp så får ni en exlusiv inblick i hur mitt personliga lilla helvette ser ut. Usch ..


Så . Nu är jag ute och surfar (efter grov rengöring, ofc) efter nya garderob, skrivbord, skrivbordsstol, säng och bokhylla. Några bra tips? SNÄLLA skriv :'<


 * suckar * Jao. Nu är det utegångsförbud tills allt är fixat. Yummie! Not .


Måste fortsätta nu..

Städkramar,

Johanna .

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards