Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Johanna - 10 juni 2009 12:11

Den gick jag och Gisle och lyssnade på när vi gick ifrån skolan, förbannat trevlig iPod hon har. Vi gick bakom O, Mx och M och fotade dem för att M och Mx ser så jävla söta ut att man bara vill sparka ner dem. Och O fotade vi bara för att.. hon stog i vägen :P

Avslutningen gick jättebra, fick sjunga och spela (I'll try, Jonatha Brooke) på både sexor&sjuors och åttor&niors avslutning. Var kul, i princip alla jag såg gick fram för att säga att jag var duktig. Så just nu är jag väldigt ego-boostad :P

Ingen i vår klass grät när vi skildes åt. Försökte ge E. en kram men han skrek och sprang där ifrån. .. jag försökte att inte ta det personligt, eftersom han inte gav någon en kram. Hur kan man vara 15 och fortfarande vara rädd för tjej baciller?


.. nu luktar det bränt.. vad har jag gjort? .. äh, jag orkar inte bry mig.


Sen, när vi kommit ifrån skolan satte vi oss på McDonalds och åt glass. Fast Mx. fick inte äta någon glass för senast så kastade han den på Gisle. .. kan ha varit för att jag och hon satt och stenade honom med grus.. aja, han missade mig med glassen iaf (:

Vi var väl där i .. nästan två timmar, kändes som 5 minuter, och sen gick vi hem. M. till student fest, Gisle hem, O och Mx. mot skolan och Jag och C. åt vårt håll. Vi hade ett sånt där seriöst, men lättsamt, samtal på vägen hem. Det kändes bra, vi kom fram till den där "om du nånsin har ett problem så vet du att jag finns här för dig :/".


Efter det tog jag det lungt ett tag, sen kom lite släkt på besök. Busade med Elsis, hon älskar mig :'D och jag älskar henne :'D vilken drömkombination :'D

Sen behövde jag dra iväg, vi skulle grilla i M.s farmors kollonistuga. Super mysigt.

Vi var där ett bra tag bara vi tjejer, M. O. E. L. .. och jag :'D sen kom C. och Mx. också. Allt gick bra, vi hade hur kul som helst, tills runt 24 då C. och O. inte stod ut med varandra längre så vi började packa ihop oss.


.. undrar hur det ser ut i stugan nu.. vi städade liksom i mörkret.. hm..


I ALLA FALL. Vi gick en bit. C. bar min kasse vilket jag fick skuldkänslor för tills han fick damp på mina "förlåt.. :/" och började skrika om att han var jätte stark och minsann hade burit på människor under snöstormar när dem hade vrickat foten. Då höll jag tyst.

När vi kom till en tunnelbana orkade vi inte längre utan åkte sista biten hem. Jag och C., samma station igen. Vi påbörjade ett nytt, ännu mer seriöst, samtal och vi gick hem till mig, lämnade lite grejer och sen gick vi på promenad. Det gick i princip ut på att hans ögon drippeldroppade och jag gick bredvid och kramade honom. Eftersom vi ABSOLUT BARA ÄR VÄLDIGT BRA KOMPISAR OCH INGENTING ANNAT så behövde vi släppa varandra så fort det kom nån. Men det gick bra ändå.


Kom hem.. somnade. Och.. nu vaknade jag .. kl 11. Min käre moder ringde och väckte mig och sa att jag skulle städa L.s och mitt rum och att det finns paj i kylen.

.. jag har nu städat mitt och L.s rum och ätit av pajen i kylen så nu.. har jag också laddat ur alla bilder ur kameran så.. nu ska jag lägga upp dem finaste och fulaste på fejsbook och skicka runt och SEN tänker jag testa Sims 3, det enda L. pratar om nu för tiden.


Tänker på dig <3



Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards