Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Johanna - 8 juni 2009 22:52

Oj.. .. jag måste sluta säga 'oj' :'s

Men I ALLA FALL.


Dagen efter balen, fy fan vad roligt vi hade. Dansade så att "taket lyfte" * blink blink blink * Thildeloh... ? (;



F'låt.


Skulle kunna berätta hur mycket som helst om balen men i det stora hela så åkte vi tunnelbana dit. Det var Mx. som tagit ut vägen och alla passade på att klaga extra på honom eftersom det tog så lång tid att komma dit. Väl där fick man en massa kramar och "guuuuud, vad fiiiin du äääär!" och så en massa foton av sånna däringa proffs fotografer. Sen gick vi in, mingel. M. var inte så sur. Hon satt iofs ihopklistrad, som väntat, med Mx. hela tiden så hon kunde väl inte vara annat än glad.

Middag, satt bredvid hyfsat kul människor. Vi lyckades prata och skapa fruktansvärt roliga intern skämt iaf! Och sen bytte alla lite platser och så mellan rätterna.. Gisle, min baldejt, fick sämsta platsen och hon kom och satte sig i mitt knä hela tiden; Jag klarar inte AV det här, Johanna, dem har pratat om skolan i 5 minuter nu! D;


.. woah, jag har fått ett myggbett på halsen. Goddamnit, det ser ut som ett sugmärke.. jag är körd.


Sen var det vals! Dansade med Z., tack gode gud att han är lång! .. Nästan lite för lång.. .. jätte lång.. men det funkade bra! Efter det var det två låtar, "Dancing Queen" och "Sommartider", då var alla i full gång. Då kom ett band. Jag i princip bara tittade på trummisen och blev helt förlmad. Snyggare människa får man leta efter! Och goddamnit vad jag är en sucker för killar med glasögon (ja! njut av ego-boosten!!!), det måste vara något litet fel på mig. .. eller något stort. Bandet var asbra iaf, ska länka deras myspace så fort jag hittar den igen!


När dem gått var det vara sliskig techno som gällde och goddamnit vad jag dansade. Och mina skor höll! Och jag fick inte skoskav! "Go Charlie, go Charlie, you're gonna party like it's your birthday!" .. >_>


.. och nu blev M. arg igen. Goddamnit.


.. nej.. bara skoja.. hon är jätte kärleksfull och vill mitt bästa.


Åh när kvällen var slut åkta vi tunnelbana hem igen. Jag och L. gick en jättefin väg, dem andra ville gå uppför några jävla trappor men vi vägrade. Vår väg var ljus, upplyst, och jättekort. Man såg tunnelbane stationen. Jag tror L. ville strypa mig hela tiden för jag gick och sjöng "I WANNA TOUCH HER RIIIGHT NOOOOW!!! 8'D" .. ja.. ._.


Vi åkte hem till Gisle. Vilade lite. Åt chips. Drog ut. Jag behövde gå hem. Dem andra gick vidare på nya äventyr.


Somnar.. efter ett tag. Vaknar med partyfrisyren kvar. Tar på sig myskläder. Dricker juice. Går till skolan. Möter en hjord av bakfulla och sunkiga sextonåringar (det var naaaaajs... ) varav några hade sovit på skolgården och hade kvistar i håret. Ja, jag skrattade åt dem.


Sen, underbar dag. Har typ blivit värvad som sångare till Mx.s och C.s och Em.s band. Känns lite coolt. Som sångare då, inget annat. Var med dem hela eftermiddagen, sen kom C. hem till mig och vi åt sushi och spelade musik och typ.. satt, eller han lutade sitt huvud mot mitt knä i någon knäpp ställning, och pratade och pratade mera, sen lade han en patiens medans jag gjorde ett kort till vår klassföreståndare för imorn (SKOLAVSLUTNING :D) och.. sen fick han två kramar innan jag i princip körde ut honom hur huset för att hinna dusha inför en klass träff vi precis har haft. Det var ganska kul :) Obs. "ganska". Vår klass har SÄMSTA samanhållningen :P


Nu schka jag schova.

I love you (:

And I think of you <3

And I'll dream about you :O


pussis.


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards