Alla inlägg under oktober 2008

Av Johanna - 20 oktober 2008 22:01


Av Johanna - 20 oktober 2008 13:33

Vad hände egentligen? Varför går det så fort helt plötsligt?

I ena sekunden så: GAAAH!! Jag har ingt liv ;_;

I den andra: SHIIIT! Jag pallar inte med mitt liiiiv..


Jag menar.. vad hände DÄR!?


Tror seriöst jag har ADHD eller DAMP eller nåt..

Jagade en stackars tolvåring på skolan idag och gav hon väääääääärsta biatch blicken (I'm a fucking expert på dem 8]) och M. fick slita bort mig.


Inte så likt mig, nej.


MEN VAFAN! Han tog min havre boll och tog sina två fingrar i ett sånt där V-tecken och petade mig i ögonen!! Han hoppade omkring på sina jävla kryckor och "Buhu, jag är skadad! Det är så synd om mig!". Han fejkade, ofc. Herregud, jag är inte helt brutal.

Sen så snackade jag med hans kompisar och gav dem onda ögat (Den är jag också bra på 8]) och sa "välj dina vänner väl" med en jätte seriös röst.


Antingen så tror han att jag måste vara helt jävla sjuk i huvudet eller så kanske han tog mig på allvar..

.. antagligen det första alternativet >_>


Jahapp, tillbaks till det normala (vadå "normalt"?).

Ska snart åka till IKEA med pappa och faktiskt fixa ordning alla möbler till mitt rum (: Det kommer bli skitfint, hoppas jag. Nej, jag vet.


Och så hämta jag mitt ID idag. Hon i kassan kände igen mig från min bild så jag behövde inte presentera mig eller nånting.

.. Hon har ett läskigt minne :I


C'est tout (:

(Inte riktigt, men man kan ju alltid försöka inbilla sig..)

Av Johanna - 16 oktober 2008 20:21

Shiet.

Nu har jag överlevt SO, Matte och två Franska prov.


SO:n gick bra.. och Matten ..


Franskan? Omg ._.


Näe .. USCH! Jag vill inte :I


Saknar JKED. Jettemycket. Men nej nej nej, det funkar inte för vi ser inte ens samma måne. Dumma dumma solsystem.


Du får freak förklara mig (som om du inte redan gjort det?) men det finns en förklaring, jag lovar :I


Nu måste jag kolla klar på det oerhört INTRESSANTA programmet om parning mellan lökgrodor >:I


Kill me .. .________.

Av Johanna - 12 oktober 2008 14:46

YAY! Nu är Johanna back on track! Frisk som en nötkärna! :D


.. typ.


Hör fortf. ingenting för jag har lock i öronen :I

Detta betyder att jag hör min egna röst ekandes i mitt huvud när jag pratar. Och när jag inte pratar så hör jag min envisa puls dunka istället.

Ja, det är liiiiiite irriterande ._.


Och just nu håller jag och pluggar till alla dem små söta proven som jag missat under de 2 veckor som jag i princip har legat i koma. FEM stycken är det. So, Matte, Engelska, Franska och Svenska. Tjoho. (obs. ironi)


Blir oerhört trött av Doxyferm antibiotikan som jag måste äta. Oh, glömde jag nämna det? Jag har öroninflammation. Är det inte helt underbart? (y)


Weeee.... nu ska här räknas roten ur :'}

Mors!

Av Johanna - 12 oktober 2008 14:42

Jag ser mig själv tryckas upp mot en vägg och någon sätter en borrmaskin mot mitt huvud och skruvar fast mig i väggen.


Den fina bilden får jag i mitt huvud när jag tänker på en tabbe jag gjort. Det händer lite då och då kan jag säga. Så om ni nångång pratar med mig och jag plötsligt kniper ihop ögonen och ser ut som om jag vill dö så är det inte för att jag vill vara otrevlig utan för att jag vill jaga bort dessa hemska minnen som jagar mig dag och natt.



Av Johanna - 6 oktober 2008 16:48

.. jag får bara host attacker >:I

Av Johanna - 6 oktober 2008 14:55

Näej .. nu snackar jag faktiskt inte om psykist dåligt. Du vet, med kärleksproblem hit, familjeproblem dit och dödsfall. Nej, ren och skär fysisk smärta.

Why? Jag har öroninflammation >:I


Öroninflammation är seriöst guds hat mot mänskligheten!

Har vart hemma i en vecka och sovit, hostat, snytit mig 24/7.

Ett ord:


                                                  

       USCH!!


Fick medicin igår. Doxyferm (den får mig att tänka på Pixie gnomer från Cornwall :} ). Väldigt små tabletter som gör en ljuskänslig. Wtf!? Ljuskänslig!? Har inte varit ute på en vecka, är blek som ett spöke och sen får jag inte vara i solen dem närmaste månaden. Jag kommer kunna stå i ett vitt rum utan att folk lägger märke till mig. >:I


Tror inte han där uppe tycker om mig.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards