Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Johanna - 27 oktober 2008 09:53


Ledsen för att jag inte skrivit de senaste dagarna. Har tänkt på det men haft så mycket att göra.


Iaf..


JAG HAR EN IPOD :DDD DEN NYA NANO!! LIIIIIIIIIIIIIIIILA!! 8'DD


Den är så jevla fin :3


Och nu ska jag dra iväg och klippa mig. Kanske slinga också. På vintern byter jag nämligen hårfärg över en natt från gyllene guld blond till brunett ._.

 Inte så jätte ktchy, nej. No offense brunetter, ni äro jätte vackra, men jag är en blondin. Så är det bara. Punkt slut. Ära vare gud i höjden, Amen.


p.s Gillar du låten i reklamen, eller älskar som jag gör, så låt mig upplysa dig om att den heter "Bruises" av Chairlift. Varsegó :3



Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards