Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Johanna - 30 oktober 2008 10:54

Okej .. låt mig bara få det här klart för er:

Låt aldrig någon tvinga er att se Saw 4 hur snygg han - eller hon - må vara. Key? Great.


Igår var det SSD. Jag, A. och tio 17-åriga killar (y). Och lite L. också.

Kill Bill, Saw 4, nån skum amerikansk gay film, The Rockers.. rockband.. nånting sånt, en massa youtube klipp och halva Zoolander. Sen gick jag hem.


Det var helt stört dimmigt då! o_o

Kom ut ur stugan.. huset .. och det var helt vitt överallt. Såg nästan ingenting. Leeeshkigt. Men väldigt vackert samtidigt.


Jahapp .. och sen skulle man "sova". Njaa.. jag tror inte det. Försökte tänka på allt. Sommarlov, gosedjur, blommor, studsmattor, disney, sex, lampor, kläder, Ugly Betty, solen.. Allt slutade med att jag associerade till Saw.


Försökte lyssna på all slags musik. Prövade till och med Pugh Rogefeldt! Förstår ni hur extremt det är för att vara jag? Brukar aldrig bli "rädd" av skräckfilmer. Och den där jävla clown liknande gubben .. Brr .. Jag och clowner är bara inte menade tillsammans.


Idag ska man umgås med M&M. Kanske gör nåt med O. och M. men känner att jag behöver/vill vara med M&M lite. Jag menar.. snart trillar väl dem också av pinnen. :I

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards