Alla inlägg den 22 september 2009

Av Johanna - 22 september 2009 21:45

Det har gått en månad på natur natur, och mitt liv är redan över!

När jag kommer hem om dagarna så PLUGGAR jag och sover!

..det skrämmer mig.

Men, jag kan iaf alla mina franska verb.. typ (:


Igår träffade jag iofs C., har lovat att rädda M. från honom hela veckan. Det var trevligt och sen.. pluggade jag. Eller inte så mycket, somnade.. visserligen halv två, men fortfarande!


Eeh.. nu ska jag tillbaks till mina glosor.. men först ska jag se om jag kan namnen på alla i min klass!


1.Fny, tjej: Otroligt snäll människa, underbar humor<3

2.Jny, tjej: Lite knäpp, men jag gillar.. inte exakt min typ av människa.

3.Mlda, tjej: Jag hjärtar henne en massa.

4.Jli, tjej: Ny i klassen.. alltså, ny, NY. Trodde hon var dryg men visades sig vara snel och rolig.

5.Lmy, tjej: Min bruusha/älskling<3

6.Er, tjej: Underbar fantastisk person<3

7.Jca, tjej: Tystlåten men super snel.

8.Alx, tjej: Tyst.. men snel!

9.JAAAG!!!, kille, hah, nej, tjej :P

10.Hrk, kille: Är lite som jag.. väldigt rolig och snäll, jag gillar<3

11.Frd, kille: Hah, me like hans frisyr! Guldlock<3

12.Jth, kille: Kan typ allt och har koll på allt, gillar :P

13.Gtv, kille: Trodde han var.. tråkig. Men jag hade fel!! <3

14.Flx, kille: ..tystlåten och ser arg ut.. men snäll.

15.Flx, kille: Trevlig trevlig trevlig (:

16.Dvd, kille: Mitt guldkorn i vardagen<3

17.Ant, kille: .. har inte riktigt pratat med.. typisk kill kille.. I do not like.

18.Kll, kille: Jätte snel, bra biologi labbpartner :P

19.Pttr, kille: .. lillgammal :P

20.Emm, tjej: ..trodde hon också var dryg, men så berättade hon att hon och hennes "dryga" kompisar började gråta när jag sjöng på skolavslutningen.. då smälte mitt hjärta <3

22.Hnn, tjej: Som Jny.. sneel, men inte min typ av person, bra ändå<3

23.Ann, tjej: Rolig.. men lite för mycket "häst tjej"..

24.Tm, kille: HAHAHA, min guoliaiii :P

25.Erf, kille: Sneeel (:

26.Hnd, kille: Snel, men pratar osammanhängande :P

27. .. jag har glömt någon..

28.Axl, kille: Ny i klassen, sneel!

29.Axl, kille: Väldigt trevlig, stalkar mig på fejsbook och snodde mitt mobilnummer "diskret", snel.

30.Jsp, kille: ..ser arg ut.. men är snel, är bra på franska!

31.Adm, kille: .. tystlåten.. tråkigt.. gillar inte..

32.Osr, kille: Är lite som jag, gillar :P



Oj vad intresse klubben anntecknar men jag gjorde det bara för min egen skull.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards