Alla inlägg den 8 september 2009

Av Johanna - 8 september 2009 15:15

..hon är fan världens finaste människa.


O.- Hej gumman, det är O (:

Jag.- Heeej... :l

O.- Aww, hur mår du?

Jag.- Jag vet inte..

O.- Vet du inte?

Jag.- Nääh..

O.- Men sötis, har du mycket feber?

Jag.- Jag vet inte.. jag råkade förstöra termometern..

O.- ._. men hur mår du annars då?

Jag.- Ont i halsen..

O.- Aww, sötis<3

Jag.- Och jag har haft jätte tråkigt hela dagen! Och jag är hungrig! Vi har ingen mat hemma!

O.- Jag vet precis hur det känns, vad vill du ha för mat då?

Jag.- .. pommes frites..


Nu är hon påväg till McDonalds med Em. för att köpa lunch till mig. HON är det finaste som finns. Iaf just nu (:

<3

Av Johanna - 8 september 2009 12:40

..vare första Gisle sa till henne imorse. Och jag gör som hon säger.

Jag ville så gärna gå till skolan idag! Vi har musik och franska med diverse.. nya kompisar. Har velat träffa dem i fyra dagarna nu och så bara.. näheh.

Skulle ha träffat C. idag också... han första idé var att våldgästa mig ändå men när jag argt förklarat minst 5 gånger att jag mår dåligt och kommer gå omkring i pjamas hela dagen så verkade han fatta.

Så idag har jag hittils.. druickit olämpliga saker, och té, och ätit glass, sett på Gossip Girl (blä, jag vet) och trakasserat folk på msn med min närvaro.

Är jag verkligen en så rastlös person? Jag brukar vara bäst på att komma på idéer för att fördriva tiden med.. men nu står det bara still.

Måste bli frisk tills imorn iaf., har lovat Z. att segla med honom.

Bleeh..

Och min röst är sådär hes igen, ni vet, sådär att man knappt hör vad jag säger?

Aja, nu ska jag ta mig samman.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards