Alla inlägg den 5 september 2009

Av Johanna - 5 september 2009 12:18

Den tredje var en helt fantastisk dag. Jag fick kompisar och var bara allmänt glad. Ungefär samma sak med gårdagen. På eftermiddagen träffade jag Em., C. och Mx. och övade med deras band. Det var faktiskt skit kul, och dem är så grymt proffsiga! Kan man kanske inte tro men oj vad det låter bra. Inte exakt min musiksmak egentligen men deras musik skulle jag lätt lyssna på.

Sen skull jag träffa O. och M. hängde på men sen fråga Mx. om han fick följa med och jag skulle ha tyckt det var okej men O. fick panik för efter att hon dumpa C... euhm.. well.. låt oss säga att Mx. inte gillla det. Men M. ville vara med Mx. ensam istället så det blev bara jag och O. Det gick bra dem första 2 timmarna. Sen blev O. trött och det är lika med ledsen. Hon pratade non-stop om att hon vill ha tillbaka C. Jag orkar fan inte det. Herregud. Låt killen va! Hon fattar inte hur sjukt jävla jobbigt det var när han var ledsen med stort L. ... alltså.. Ledsen.

Hoppas hon fattar det. .. jag sa det i princip till henne också. Men jag vet inte.

Idag ska jag träffa MT. :D Jag saknar dig liiiite för mycket. Du är bäst att umgås med för du tillhör inte "umgängeskretsen". Men innan dess så ska jag vakna, äta och få tag på C. .. nej.. vänta! Johanna has got sms.

Fick först ett klockan 9 imorse där det stod "TORSTENSSON!!!!!! :D:D:D" .. så.. jag vill ha ett lite mer civiliserat svar innan jag kan lugna ner mig. Han var på vampyr skolans livsfarliga nollning igår. Jag var orolig. .. oj vilken hönsmamma jag kommer bli. Men aja, han verkar leva.


Nu.. kanske jag ska sova mera.

Puss!

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards