Alla inlägg under december 2009

Av Johanna - 4 december 2009 23:18

..rabies, jag vet, jag vet, men man kan väl få önskedrömma?


Idag har varit.. typ en bra dag. Har mått allmänt dåligt men det väldigt uppskattat att jag kom tillbaks till skolan. Alla elskar mig. .. Och så ville de ha klassens choklad kalender som är inspärrad i mitt skåp.

Sen har det varit lite hit och dit med min mobil. Senaste jag pratade med kundservice så sa dem att det skulle fixas på måndag. Jag vågade inte tjafsa utan sa tack och hej och ha en bra dag. Berättade för pappa och då blev han.. sådär förbannad som man bara kan bli om man är en medlem i min släkt och har pappas gener. Han är chef också så han har sån där röst som har tonen "obey- or-die-!-!-!" .. så han ringde och skällde ut dem och fixade ett tillfälligt kontant kort till mig me 200 spänn på. Jag elsker min pappa.. Tror jag ska ladda hem spel för alla pengarna! Eller sms:a bort dem.

Av Johanna - 3 december 2009 15:05

Av Johanna - 2 december 2009 22:31

Jag.- Fick MVG på svenska uppgiften och VG på kemi provet! (:

Pappa.- Aha, hade du inte pluggat eller?

Jag.- .. vadå?

Pappa.- Till kemin.

Jag.- Såklart jag gjorde?

Pappa.- Men du fick ju bara VG?

Jag.- ..ja?

Pappa.- *suckar* Säg till mig nästa gång så får jag ta mig tid och plugga med dig innan.


Åh vad jag älskar mitt liv ibland.

Av Johanna - 1 december 2009 21:59

Det är faktiskt mycket som händer nu, tro det eller ej. Och även om det inte alltid är så "exciting" så tar det ändå upp tid. OCH så har vår staionära krashat. ..Har iofs. laptopen på mitt rum och en mobil med internet uppkoppling.. men .. ja.. datorn har inte lockat så mycket de senaste dagarna!

Håller på att läser "And then they were none" så jag ska gå upp och fortsätta med det. Ska försöka inlägga imorn i alla fall, för min egen skull åtminstone.


Oj vad det här blev kortare än det nedan (:

Av Johanna - 1 december 2009 21:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards