Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Johanna - 14 oktober 2009 22:15

Svar: ja.


Jag förstod.. lite grann på matten! Frdrk. typ bor vid min bänk och hjälper mig hela tiden. Axl. också. När jag klarar ett tal:


Jag.- OH MY GOD!! JOENA DID IT!!! :D :D :D

Axl.- Bra Johanna (:

Erf.- .. vilket tal var det?

Axl.- Sch, fråga inte, då kommer hon behöva säga att det var ett G-tal..

Jag.- .. du känner mig allt för väl redan Axl.

Hnrk.- .. Vill inte förstöra men det där talet tog mig 30 sekunder att lösa.. >_>

Jag.- SER DET UT SOM OM JAG BRYR MIG!? ,_, Jag gjorde det föresten också så fort..

Frdrk.- .. plus 5 minuter (:

Jag.- DU är inte tilltalad! ._.


..ja.. Mattelektionerna är ju alltid.. väldigt.. charmiga.

Sen kom jag och Matldla fram till att vi är jätte lika. Vilket jag gillar. Och Ann. också. Jag gillar med.

Och alla tror att jag är C. är ihop, vilket jag inte gillar. Vi kan inte hjälpa att vi tycker om att kramas!? Jag tycker det är ganska uppenbart att vi inte är det. Men nej nej.

Var på sjöscoutisarna nyss också. Det var typ.. kaos.. som vanligt. Vi gjorde nån eld-tävling och tjejerna kom sist. Dem filmade hela förlusten på film. Ja, det kommer på youtube. Ja, jag vill strypa ledarna.

Sen när vi skulle göra nästa tävling:


Ledarna.- Jaa.. nu har vi satt upp några lappar där ute för en rolig frågesport (:

M&J.- .. lappar?

Ledarna.- Ja (:

M&J.- .. dem på snöret?

Ledarna.- .. ja?

M&J.- .. oops..

Ledarna.- .. vadå?

M&J.- Vi råkade visst.. typ.. elda upp dem..


Mhm, så seriösa är dem i min grupp. Men vi lyckades ha trevligt ändå. På något konstigt vis.

Nu ska jag fortsätta gå omkring i dvala och sjunga på "Boulevard of Broken dreams". Och sova lite också kanske. Får se imorn om jag pallar gå på piano konserten, annars är jag hemma och sover till vi faktiskt börjar. Musik läraren kommer döda mig men hon hatar mig redan och hon kommer ändå inte sätta betyg så jag funderar lite på hur mycket jag bryr mig. Jag lämnar iofs. Dvd. ensam.. eller, inte ensam, men utan mig. Poor guy.

Vi får som sagt se imorgon!

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards