Alla inlägg den 31 maj 2009

...

Av Johanna - 31 maj 2009 22:44

Citat E.;


HAHAHAHAHAHA, Johanna, sluta, stäng munnen, du ser jätte läskig ut :P


>_>

Av Johanna - 31 maj 2009 14:02

(Goddamnit M., fjollig låt men den säger fan allt :l <3 )


Lyckades ta mig hem till M. igår iaf. Vi gick promenad och åt glass, satte oss vid hamnen och var allmänt roliga. Sen stötte vi ihop med några 12-åriga killar på en äng som körde soft airgun. Jag vet inte vad som hände men jag blev jätte avundsjuk;


Jag. - JAG VILL OCKSÅ VARA TOLV OCH VARA.. öhm.. hyfsat.. ful.. OCH HA EN SOFT AIR GUN! D;

M. - x_x

En tolv åring. - Aa, du, akta dig. Det gör sviiiiniiigt ont.. ^^

Jag. - JAG ÄR VAN VIN SMÄRTA! D;

M. - Okej, älskling, nu är du hysterisk x_x

Tolvåringar. - x)  * börjar springa "coolt" efter varandra och skjuta *

Jag. - D;

M. - Kom sötnos, nu går vi och gungar x_x

Jag. - Mmm.. :l


Sen efter att vi gått och gått.. och gått.. och varit på äventyr i skogen och efter att jag hade fått gunga så gick vi hem till M. Pussades med Nmi. men det slutade lite vilt, hon lyckades bita mig i läppen. Men jag bet tillbaka så det var chill 8'D

Vi pratade, kaste vår "känslo boll" och lyssnade på musik. Mycket trevligt.


Det som hänt hittills idag är att jag har badat (ja, inomhus, var inte orolig,  ska inte bada utomhus förrän i augusti <3), provat min nya balklänning (!!!!!!!!!!!) och nu återstår plugg och kanske en glass&shopp tripp till stan. Vi får se.. vi får se.



Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards