Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Johanna - 8 maj 2009 15:41

Var uppe alldeles för länge. Tack för att du var vaken med mig <3

Försov mig imorse, det har aldrig hänt mig i hela mitt liv. Kom bara 15 min försent dock, blev klar på 7 min. Vi hade hjärt och lungräddning, var helt död pga. trötthet. M: "FÅR JAG RÄDDA DIG JOHANNA!!?? D;"

  Ja, det fick hon.

Sen hade vi lång rast. Satt hos skolsyster hela tiden, eller låg på sängen, och roade oss med högläsning ur dem där GLÖD tidningarna. Em. tyckte vi var väldigt omogna;


Em. - Men för i helvete tjejer D;

Jag. - Key, ska vi sluta läsa? :/

Em. - ...

Jag. - .. du tycker det är jättekul, eller hur? ^^

Em. - Fortsätt läs bara! ._.


Fick gå hem tidigare för jag hade redan haft mitt NP muntligt i matte. Sov/vilade i 1½ timme, sen piano. Det var en vikarie där idag som jobbade på nåt skivbolag, hon tyckte jag sjöng bra (:

Och så hjälpte hon mig med en massa ackord, å hon blev jätteimpad när jag lyckades ta ut ett intro själv ._.


Ikväll hade jag tänkt vara hemma med Farmor men hon skulle tydligen bort.. ska på bio med M och O (:

Självklart ska vi se Hannah Montana ;D


<3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards