Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Johanna - 27 maj 2009 21:17

C. höll på att bli döv ^^


Sen så kollade vi fram på spotify och kom fram till Muse, Starlight:


J. - Åh, den där har jag hört!

C. - Visst är den bra!? :D

J. - Alltså.. har bara hört halva (;

C. - ... h-h..h-halva?

J. - .. ja?

C. - .. du stängde alltså av i mitten..?

J. - .. eeh.. ja...?

C. - );

J. - .. men alltså.. jag hade bråttom och var tvungen att gå?

C. - D;

J. - :'s jag var tvungen att springa sen för att komma i tid?

C. - * stirrar tomt framför sig och det ser ut som han ska gråta *

J. - .. förlåt..? 

C. - ... * ställer sig upp och börjar gå ut ur rummet *

J. - .. C..? >_o

C. - För i helvete JOHANNA D; * ser mycket sårad ut *

J. - x_x C., kom igen. vi kan lyssna på den nu?

C. - Jag kan inte ens titta på dig!!!

J. - X_X Det finns gränser!?

C. - ...

J. - ...?

C. - Okej, då lyssnar vi på den nu då :'D

J. - :'D



Han är lite.. speciell. Jag är okej med det :P

Av Johanna - 27 maj 2009 21:04

Går hem efter skolan och en sån där jättefin blå moppe svänger upp framför mig. Tror det är Em. men oj så fel jag hade;


C. - HEJ JOHANNA 8'D

Jag. - Nämen hejsan :P

C. - Får jag följa med dig hem? 8')

J. - Eeh.. ja, of course (:


Vi hade jätte kul! Vi lyssnade på en massa musik, spelade musik och pratade. Har försökt prata med honom nu på siståne efter att O. dumpade honom.. oh yes, ni hörde.. läste rätt.

 Han är verkligen en grym kompis, skulle verkligen vilja lära känna honom ännu bättre. Men men.. vi har ju 3 år till framför oss. Ja, han ska också gå på vampyr skolan ^^


Håhå jaja.. vad har hänt mer idag då? Har haft piano uppspelning. F. var där :'s Fick typ.. panik.. men sa hej. I en hyfsad normal samtalston. Han sa hej. .. I en hyfsad normal samtalston. Han applåderade mest av alla efter mig, såg helt stört ut. Meeen.. jag kan leva med det.


Och min käre fader har damp på min NO lärare för hon sänkte mig i fysik.. och när han är arg.. woah.. men.. ska försöka förhandla mig till ett M igen..


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards