Alla inlägg den 29 april 2009

Av Johanna - 29 april 2009 16:57


Jag ska.. borde.. göra:


  • Packa inför E.s landställe i helgen..
  • Göra iordning presenten till O...
  • Plugga till atomfysiken imorgon...
  • Plugga till matte C NP grejen nästa tis...
  • Göra klart engelska poet dikt grej saken...
  • Söka upp dem i elevrådet eller ringa F...
  • Gå på kvällens scoutmöte... oh damnit.

<3

Man får tänka Carolina Gynning om man ska fixa allt egentligen.

Av Johanna - 29 april 2009 16:54

Kommer till skolan för att hämta L. och hennes kompis E. för ANDRA gången.

Damn, vad dem äro jobbiga.


Men, iaf, L. gråter när jag kommer dit och springer och kramar mig.

Min första instinkt är ju - såklart - ska jag slå ner någon?


Säger det högt.. ja.. ni vet ju hur jag är.

S. mamma, med barnvagnen i högsta hugg vänder sig om och pekar på mig;


"HAHA!! Rätt inställning! Äntligen någon som fattar hur det ska gå till!"


... det läskiga är att hon låter jätteseriös o_o


Aja, trevligt med uppskattning ibland.

Av Johanna - 29 april 2009 16:49

Telefon:


Mamma.- Hallå?

Jag.- Hej! Skulle bara höra om jag ska hämta L?

Mamma.- Ja! Snälla, skulle vara jättesnällt.

Jag.- Okej, men då fixar jag det (:

Mamma.- Sjysst! Kanon, kan jag jobba lite till.

Jag.- Greatness.. du har fått ett paket från CDON btw..?

Mamma.- .. jaha? Aa, det är Twilight film..

Jag.- *skriker i falsett* AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!

Mamma.- o_o

Jag.- HEEEJDÅÅÅ!!


.. ja.. fortsätter hoppa och skrika.. ehm.. well.. ja >_>


Ringer Mt, förlåt om jag suktade dig >_< <3


Åååh.. alltså.. det var precis vad jag behövde, är så trött på allt just nu (:

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards