Alla inlägg den 1 april 2009

Av Johanna - 1 april 2009 14:33

För de första..

Så behövde jag faktiskt vakna imorse.

För det andra..

Så har jag en hyfsat bra hårdag.

För det tredje..

Har ploppen till min ena iPod hörlur försvunnit.

För det fjärde..

Så har jag skavsår.

För det femte..

HATAR jag franska människorna.


"Men Johanna, hata är ett så starkt ord.."


Fine. Jag tycker verkligen verkligen verkligen VERKLIGEN inte om dem!


Imorn är sista dagen.. Och imorn är det matteprov. Och jag har börjat prata med G igen! Alltså.. prata.. prata prata. Vi gick hem tillsammans från skolan och damn vad vid är filosofiska! Vi ska skriva en bok, yes we can (:


Och för det sjätte..

Så orkar jag inte skriva mer och ska hämta min franska människa..



Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards