Alla inlägg den 8 april 2009

Av Johanna - 8 april 2009 11:09

L. har bejakat sin konstnärliga sida. Fina, huh? :P

Av Johanna - 8 april 2009 10:49

You know, we could have had a daughter
And we could have named her Anna
And she would have been a sweetheart
But with punk rock manners


Could have supported us when we retire
Bought us a cottage near the countryside


You could have taught her to play hockey
I could have taught her the guitar
And her granddad could have shown her the way to the bar


Could have supported us when we retire
Bought us a cottage near the countryside


We would have made the neighbours jealous
We could have had barbecues at night
With our collected brain resources, she would have had an IQ of a 155


Could have supported us when we retire
Bought us a cottage near the countryside


She would have won the Nobel Prize, and
Thanked her mama for all the good advice
And we could have gone swimming
Near that cottage by the lake
And she'd never had to know what it's like when your heart breaks


Could have supported us when we retire
Bought us a cottage near the countryside


Could have supported us when we retire
Bought us a cottage near the countryside


She could have married a Kennedy
She would have found the cure for HIV
I'm real sorry Anna, you never got to be
'Cause your daddy moved on and he left me


Could have supported us when we retired
Bought us a cottage near the countryside...

Av Johanna - 8 april 2009 10:44

Wee... fixade mig en spellista på iPoden med bara dem låtarna jag tycker om mest av allt. Det blev ungefär 130 stycken.


- och JA, jag VET B att du har 240 eller 250 favorit låtar och att du är bättre än mig, bla bla bla, låt mig va x_x


Så.. det är den jag lyssnar på nu för tiden. Den är greatness (;

Jag borde dela med mig av den nån dag.. men inte  nu.

Av Johanna - 8 april 2009 10:31

Min personlighet är tillbaka! Ni vet den där.. konstiga.. flummiga.. störda.. knäppa.. .. ni förstår.

Mamma kollade på mig och sa att hon kände igen mig, very much good.


Har haft omänskligt hög feber dem senaste dagarna men nu börjar den äntligen gå ner lite (:


Har alltså legat ner non stop i 5 dagar och varit halvt medvetslös hela tiden. Och jag har kommit på jättesmarta saker! Men sen har jag glömt dem 5 minuter senare... och jag har varit hos doktorn och tagit blodprov. Jag har inte haft någon röst på 5 dagar heller. Tänk er en Johanna som inte pratar? Det är som... ett piano utan svarta tangenter! Fast.. min familj har uppskattat det x_x

Av Johanna - 8 april 2009 09:21


.. hej (:


Vet ni vad? Det första jag tänkte när jag vaknade imorse var "shiet, jag mår ju bra o_o". Sen tog jag tempen. Jag hade 39,3. Det är iofs. ganska lite.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards