Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Johanna - 12 januari 2009 20:52


Jag har kollat på alldeles för mycket Scrubs i mitt liv.

Det här avsnittet ÄGER.


Prft, no way tjejen, JAG ska gifta mig med J.D


>_>

Av Johanna - 12 januari 2009 16:28

Äsch då..


Rutiner är det värsta som finns :l

Och Gina Tricot är den värsta affären.

M. har försökt förföra mig hela dagen.. jag har iofs. flörtat tillbaka, men ändå.

Åh så vare första bildlektionen. Var ganska kul.. men nu är jag helt trött på att rita känns det som. Ritade en glas coca-cola flaska till M. Hon kommer inte bli överdrivetglad.


Sen har jag ingen säng.

Berättade jag det? Den krashade när O. kom hit, när hon landat efter Afrique resan. Så nu sover jag på bäddmadrassen.


Nu ska jag hämta L. på fritids. Och äta. Sen träning. Sen ska jag läsa 80 sidor ur en seg engelska bok hela kvällen. Och välja en tidningsartikel jag kan redovisa om på svenskan.


M. - Det finns ett ord som beskriver i detalj exakt hur jag mår just nu. Och det är 'Eehhh..'


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards