Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Johanna - 13 juni 2010 23:46

..och farbror besök, det var det som stod på planeringen idag. För det första så kan jag avslöja att de sov till klockan 11 (jag gick upp 9!) men de hade ju varit på Kiss kvällen innan så jag förlät dem. På eftermiddagen, när de var klarvakna, så åkte jag och kusinen in till stan. Han tycker om att shoppa (!) så vi tittade runt lite och han köpte tillslut ett bar Billabong badshorts. Han har smak den pojken! Så mycket till smak att jag fick lägga ut pengar också. Men det gör inget, farbror betalade mig när vi kom hem. Det är ju Stockholm Love Festival nu överallt, pga. det kungliga bröllopet, så det är festligheter överallt. Funderar på att dra med mig någon in dit de närmaste dagarna för att uppleva lite sköna gratiskonserter - Markus Krunegård och Salem Al Fakir bl. a.


Nu har kusin&farbror åkt hem dock men det var väldigt trevligt att ha dem här. Hoppas vi ses i sommar också. Nu ska Johanna sova, puss godnatt ♥

Av Johanna - 13 juni 2010 22:04

Åh, jag är så himla glad! Fortsätter spela på min Lady Gaga sim lite då och då och nu har jag fixat klart den stora villan och flyttat in dem (hon och hennes man Jonas). Och nu, nu har de fått bebisar - tvillingar! Så otroligt söta! Jag är helt i extas, jag vill också ha tvillingar! Åååh.. ge mig en bebis nu, snälla, någon!? ..jaja.. tills vidare får jag väl nöja mig med underbara Joanne och Angelina ♥ Och jag som oroat mig för att Jonas var lite för mörkhyad, Gaga är jätte blek. Men bebisarna fick perfekt hy.. ååh de är så himla fina! Snart väntar kanske en kull små kattungar också.. jag kan knappt vänta! ♥

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards