Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Johanna - 18 maj 2010 21:49

Hej hej, hej, förlåt, hej hoppsan, godmorgon, ja, ja, nämen HEJ, okej, aa, jamen visst, absolut, ja-aa-då, inga problem, vi säger så, hej, godmorgon.


Nu är det så att jag pratar något alldeles lite för mycket med den där Ryan på msn SÅ att jag berättar om allt jag gör för honom istället för att blogga. Dumt va!? Jag vet! ..vad? Hemsöka honom och hälla mjöl på honom? Jo, men absolut, fixar jag imorn. Direkt efter skolan, lovar!


IDAG efter skolan däremot så gjorde jag inte mycket. Spelade lite DS (hehe..) och dog lite, bytte kläder. Sen bar det iväg till pianot. Skrev ut noterna till "When I look at you" häromdagen så har spelat den utöver min pianoläxa. Så bad honom om hjälp med den. Han svor lite över hur klumpigt den var nedskriven (internet.. mm..) men det gick okej. Ska leta efter en ännu bättre version! Sen festade jag på Brämhults Jordgubb/lime på hemvägen, yummie.


IDAG har jag nämligen haft nationellt prov i matte B.. tjoho. 4 timmar, 8-12. Och tror ni inte att jag lägger mig i tid, glad och färdig pluggad, men blir jätte ledsen och ligger vaken och gråter i nån timme SEN somnar jag och drömmer mardrömmar. Vaknar mitt i natten, kollar klockan, går in på msn (det känns faktiskt bättre om man ser på namn på personer man vet att man kan kontakta, man är liksom inte ensam och är rädslan efter drömmen avtar) och somnar med mobilen i famnen och när jag vaknar så är det 10 minuter tills jag ska gå och när jag kollar bredvid mig så ligger mobilen krossad på golvet så jag förstår att jag måste ha tappat den under natten. Yay! Jag klär på mig, borstar inte håret, äter inte frukost, har glasögon, inget smink och typ.. fula kläder. Får skjuts till skolan, hinner göra tre mackor - "..jag vet att det ser ut som att jag packar för att resa till Alaska men jag hann inte äta frukost och behöver näring till provet!" - och klunkar i mig lite té (klunka té = blä men bättre än inget) och rusar till aulan och lyckas få en skrivplats där jag vill ha den. ..yay!


Skriver provet, överlever, äter, har musik, vill gå hem, går på franskan ändå, vi chillar och ser på Coco Chanel, jag älskar min lärare av hela mitt hjärta ♥, går hem.. och ja.. därifrån vet ni.


Förövrigt så är jag fortfarande i Lady Gaga fasen.. även fast jag inte är riktigt lika inne i den. Den är ändå här.. .. Min sim till exempel (ja, jag är beroende av sims igen) heter Lady Gaga .. fniss, och hon har en katt som heter Monster och hon bor på Glitterway.. lalalala..


Nu ska jag fortsätta med msssnssnsnsn och sen ska jag städa och sen. Ska. Jag. SOOOVA! Pus pus ♥

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards