Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Johanna - 17 januari 2010 22:30


"Jag tycker sån där.. kör.. kyrk musik är så förbannat tråkig. Jag menar, vafan, kunde dem inte ha nåt lite mer svängigt? Tycker inte ni också det? *suckar* Ja, jag blir uttråkad av det i alla fall!"


- Jnn., min konfirmand präst.

Jag gillar henne (:

Av Johanna - 17 januari 2010 21:44

Har jag någonsin berättat hur otroligt hurtig jag är på söndagar? Såklart jag har! Nu tänker jag berätta igen :D


Jag vaknade, klockan var tidigt. Typ. Och jag.. gick inte upp.. utan låg kvar in i det sista.. vilket gjorde att jag fick lite bråttom. MEN jag kom bara fem minuter sent till konfagruppen. Men det hände ingenting där så vi satt bara och hade astråkigt i en timme, jag fattar inte ens vad vi gjorde där så tidigt? Vi hade inte ens en ledar samling. Aja. Sen när vi gick ut i kyrkan för att ha högmässa så såg jag A.! Jag har inte träffat honom på så länge! Så jag typ skrek hans namn och kastade mig om hans hals. Och han gjorde i princip samma sak. Och så började vi prata om en massa saker och efter ett tag märkte jag att han faktiskt hade en kompis bredvid sig (heh) som försökte vara med i konversationen. Och.. ja.. jag brukar inte tända på yngre människor men o-m-g vad han var snygg. Och jätte trevlig! Och värsta.. artig! Och han var jättevarm! Och dem var bakfulla vilket var så jävla roligt att se när dem skulle trycka i sig nattvarden!


Det konfirmand barnen skulle lära sig om idag var dopet. Vi arrangerade därför två låtsas dop. Barnen (dockan som Axl. är tänd på. Förlåt, but I know you like it) fick de vackra namnen Benjamin Harald och Lars, alternativt 'Larsa' när "prästen" sluddrade.


När jag kom hem så.. hände inte så mycket. Tog det lugnt (okej, SÅ hurtig var jag inte idag!) och åt mammas mat!


Kl. halv sex stack jag och tränade. Det var najs. På riktigt. Och nu är jag hemma, nu duschad och "fräsh som en nyponros". Ska snart sova men eftersom jag börjar 11 imorn så tar jag det lite lugnt.


(:

Av Johanna - 17 januari 2010 00:33

Nu gick M. precis, vi har haft det jättemysigt men det blev lite pressat på slutet. Jag ska upp och jobba tidigt imorn nämligen så jag behövde sova men hon kunde inte gå förrän Mx. umgåts klart med C. och Eml. Hon kan inte sova hemma, så, ja, LONG STORY.


Nu ska jag sova och sen gå upp tidigt. Åh vad roligt det ska bli. Verkligen. Tjoho. ..


<3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards