Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Johanna - 4 juli 2009 12:35


(Början av låt texten)... And I still remember the day when I turned eleven and I cry, cry, cried 'cause my letter from Hogwarts never came and I saw all this fake magic crash around, though I wanted it to be real (you almost got me J.K., well done!) ..


.. but I understood it and I accepted it, I was probably never mean to be like Hermione, anyway... (och så en fortsättning)


Håhå jaja ^^

Av Johanna - 4 juli 2009 10:38

Idag är det då L. födelsedag och jag ska vara hemma heeela dagen (:


Igår var jag med M. och O., som vanligt kan man ju tycka men iaf. Först gick vi och badade, sen hem, sen ses på kvällen igen och vi hyrde världens i särklass roligaste film. Den var helt störd men jag gillade den. Sen pratade vi, lyssnade på musik och annat tills klockan var 1:20 och jag och O. behövde börja gå för att komma hem i tid. O. var sjukt stressande hela vägen och pratade bara om hur "otrooooligt bra koompiss" hon är med Em. hela tiden! Okej. Trevligt. Kul för dig. Vill du att jag ska prata om hur otroligt bra kompis jag är med C.? Nä, jag tror inte det. Och det gör jag inte heller, jag gör aldrig det.


They're growing on me! Visst, jag älskar dem men O., iaf., lyckas alltid göra en seriös vändning i alla samtal och slutar med "och vi ska vara bästa vänner för alllltiiiid :'>" eller "tänk sen när jag är gravid, oj vad jag kommer vara jobbig, ni hjälper väl mig!? :'D" eller "åh, ni bara MÅSTE hjälpa mig välja brudklänning sen!?"...

Jag vet inte, men jag blir illamående av all framtidsplanering. Kan vara för att jag inte kan se dem så långt fram i mitt liv.

Ja, jag vet att jag är hemsk, bla bla bla, men så fantastiskt är det inte.


Så.. idag ska jag som sagt vara hemma hela dagen, imorn ska jag vara med Mt.. om hon inte plötsligt får annat för sig, och sen på måndag ska jag träffa dem igen. Allt kommer väl kännas bättre då.. antar jag.


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards