Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Johanna - 1 juli 2009 13:09

Vaknade med ont i halsen och ont i öronen, och det är JAG som har dragit med alla på att bada idag. Dumma mig. Måste ringa V. så han hinner komma hit sen. Han bor lååångt borta.. eller.. inne i stan, men det känns som långt borta. Em. är det iofs. inga problem med och M. och O. lär jag väl få tag på också, O. ska bara jobba klart först.


Och så fick jag reda på att nästa vecka så är det 0 st vuxna hemma hos M. och jag får praktiskt taget bo där om jag vill. Så vad är det för fel på mig, jag vill inte!? Att det är något fel på mig har jag ju redan listat ut men det skulle ju vara lite kul att förstå vad problemet är?

Av Johanna - 1 juli 2009 00:47

(fick sånna här i present av O. ifrån frankrike :'x)


Okej.. först, träffade jag min moster och kusiner. Sa hej då till dem.

Sen träffade jag C. Sa hej då till honom.

Sen träffade jag M. och O. Vi sa hej då till O. Sen shoppade vi.

Sen badade vi i nyinköpta badkläder.. iaf jag.

SEN sa vi hej till O. som kom tillbaka ifrån träningen.

Vi hyrde en störd film, såg på den och nu kom jag precis hem.


Jag är trött. Jag känner att jag håller på att bli sjuk. Jag är trött på min mamma. Jag har ett väldigt vanligt liv. Jag suger. Jag kom in på mitt vampyr gymnasium. Alla jag ville gå med kom inte in. Det suger. Jag vill byta skola. Jag är för bra för vampyr skolan. Men jag tänker gå där ändå för jag tror random M. kom in. Och mitt sms till J. vägrar komma fram så han kan inte svara. Det gör mig frustrerad. Jag borde sluta blogga nu. Jag borde sova. Jag vill inte. Inte än. Puss godnatt.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards