Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Johanna - 4 mars 2008 21:12

Den här dagen trodde jag skulle bli skit. Men den blev helt.. jätte bra !


Det började ju med besöket på Astrid Lindgrens barn sjukhus. Det gick helt okej, vi kom fram till att jag är överkänslig mot pencillin och att jag ska undvika det helt i framtiden.

När jag kom till skolan trodde jag att idrotten skulle bli blä, men det var volleyboll och jag är grym på det så det gick asbra :)

Resten av dan var jättesoft och svenska läxan gick "smoooth".

Och sen * trummvirvel * Det stora klippet. "The big clip". ( det står "c lip" men det ser ut som "dip"? ) .


Det blev hur bra som hellst. Gjorde blonda slingor och klippte mig ascoolt! Tack gode gud att min kompis följde med som smakråd/stöd/allmönt pratglad och rolig människa. Vi och frisören hade jätte trevligt :)


Och sen sjöscouter. Kul det också. Och alla tyckte om min frisyr (A)


Så.. Nu ska jag göra dan lite  bättre genom att städa mitt rum och få min skönhetssömn ;)


Sov gott ! <3

Av Johanna - 4 mars 2008 10:46

God morgon, god morgon! Kom precis hem  ifrån en tripp till Astrid Lindgrens barnsjukhus. Var där på ett allergi prat/test/genomgång och vi kom fram till att jag är överkänslig mot pencillin (stavas det så?). Har tagit Kåvepenin 2 gånger och fick första gången lätta nässelutslag. Den andra, ush, ledvärk, hög feber, utslag och pinande ont i hela mig. Nog det värsta jag varit med om, fysiskt.


Aja, nu bär det av till skolan. Idrott .. * suck * . Och sen blir det till att lämna in svenska läxan och det kan gå precis hur som hellst. Antagligen rent åt helvete eftersom att jag skriver alla texter i dagboksform eller som i en bok. Hade inte ens instruktionerna när jag skrev den utan kom ihåg från minnet. Aj, aj, aj.


Men sen ska jag klippa mig :D TJOHOO!! Skönhet, här kommer jag ! ;D


Eller så går det också åt helvete >:/ Hatar misslyckade klipp.


Oops, nu nåste jag gå.

Vi hörs!

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards