Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Johanna - 3 mars 2008 19:29

* Harkel * okej. Här kommer det;


1. Jag steg upp klockan 7:00 (Okej, egentligen fem över, men det hör inte hit!)

2. Frukost, påklädning (skitsnygg ny ljusblå klänning :D ), utseende och ut i friska luften. På väg mot skolan.

3. Vara glad och social efter lovet.


BRB/GTG/AFK,


Ska bara käka ;) (19:32)

 --- --- --- --- ---

Tiiiiillbaka :) (19:52)


Så.. ;


4. Kom för sent till HK lektionen (lång historia). Läraren så sur ut. Jag rodnade. Pinsamt.

5. Skolan tog äntligen slut och jag och en kompis drog hem till mig.

6. Vi åt tills vi storknade.

7.Vi granskade youtube och kollade på olika kändisfrisyrer (och bara lite skvaller ;P) och hårtrender eftersom vi båda ska klippa oss snart.


O_O jag ska klipa mig.. IMORGON ! Shoot .


8. Hon gick hem och jag satte mig vid word för att göra svenska läxan.

9. Det går skitdåligt.

10. Drar på träning med min i särklass bästa kompis. <3

11. Kommer hem.

12. Bloggar lite.

13. Gör ett avbrott och äter.

14. Voila ! Här är vi. "And the rest is history." ;)


* Suck * Jag borde verkligen  ta itu med den där läxan.. >:/


 

Av Johanna - 3 mars 2008 17:17

Den grejjen jag gillar allra bäst med Kate Nash att hennes sånger... det känns som att hon skriver om mig. Mitt liv. Inte varje låt kanske, men speciellt Navy Taxi, jupp, klippt och skuren för mig :) Kanske därför jag gråter till den?


Så här ser Navy Taxi lyrics ut:


Rain spat in my face, thanks a lot mate
And I lost a tenner on the way
Thinking about it, did I spend it last night
When I was drunk and I wanted to get more drunk


Missed the train, thanks a lot mate
I didn't want to be late today, cause I'm always late
And I really hate always being late
And now the other train is delayed... great.


Carrying bags and a navy taxi man said
"Take your time love
'Cause you don't have to rush
'Cause it's your life and it's no one else's, sweetheart
Don't let someone put you in a box."


So I take all that other stuff that I said before
And I'm gonna make it work
'Cause I'm losing my mind and it's driving me up the wall


So I tried to help you carry your shopping
But I wasn't concentrating, I was talking
And I got it caught on the side of this thing and it split
And I'd try to help you walk along but I'd probably end up pushing you over
But don't worry, I'll never let you fall


And I'm stubborn and I shout and I'll cut you out
And I'll make you feel like I never wanted to make you feel


And I'm stubborn and I shout and I'll cut you out
And I'll make you feel like I never wanted to make you feel


Carrying bags and a navy taxi man said
"Take your time love
'Cause you don't have to rush
'Cause it's your life and it's no one else's, sweetheart.
Don't let someone put you in a box."


So I take all that other stuff that I said before
And I'm gonna make it work
Because I'm losing my mind and it's driving me up the wall
And this time, it will be different,
This time, it will be different (x9)

--- --- --- --- ---  

 Förstår du den? ;PHaha..

Jag förstår vartenda ord <:)

;'(

Av Johanna - 3 mars 2008 17:14

Det här går verkligen inte.. DUMMA LÄXOR D:<


Vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte..

Av Johanna - 3 mars 2008 17:00

ARGH!! Har så himla mycket att göra! Svenska läxa, träning, massa papper som ska fyllas i, praoplats som ska fixas, ordnas och skrivas upp. Syskon som ska hämtas, rum som ska städas.. * pust *

Tur att det snart är påsklov.. det är det som håller mig uppe. Jag är en väldigt glad och positiv person men just nu känner jag mig så grymt irriterad inuti mig >:/


... Måste avreagera mig. Men, först. Svenska läxa. * Djup suck *


Men musik livar alltid upp! Youtube <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards