Alla inlägg den 8 september 2010

Av Johanna - 8 september 2010 15:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 8 september 2010 07:11

Tjohejs vad trött jag är. Jag har inte feber längre, thank gud! ..men jag har inget att ha på mig så det är också ett problem.

Hah, igår var värsta chill dagen. Eller, jag gjorde det till en chill dag! Tränade inte, det var dumt, men hade som sagt feber.. Jag kom hem typ halv 2 efter att inte ha simmat. Och då chilla ja galet vi dator (tog hand om akvariet, heh). Och så spela ja piano, ofc! Jag gjorde mig lite mellis, gick upp.. la mig i sängen om tog mig en lur. Tvingade mig själv att gå upp, gjorde mig snabbt i ordning och hoppsade till tunnelbanan. Hade bara på mig svarta byxor, vit lång ärmad tröja och min rosa super-snygga scarf. Men frös inte så det var ganska varmt, 20c stod det på termometern. På pianot så jobba ja tillsammans med en annan tjej med musikprogram och så. Det var askul! Oj va många coola låtar jag ska göra! Efter pianot så skutta ja hem igen.. nej, först gick jag till ICA. Och köpte tuggumi, lite, bremhults (jordgubb/lime beroende..) och en liten påse non-stop! Jag älskar non-stop. Det är ju ett ganska tråkigt godis men jag bara.. ja.. jag älskar det!

Väl hemma så var ja dö-hungrig och ställde mig och laga min fantastiska pasta carbonara till hela familjen. Eller "hela familjen" förresten.. hade bara 360g spagetti kvar så ja ba "äh, det räcker väl till fyra personer iaf!". ..det gjorde det inte. Det blev så gott att det bara räckte till lillasyster, pappa och mig. Ma-ma och Elle Belle fick äta tortelini. Efter maten gjorde jag iordning i köket och sen gick jag upp på mitt rum för att göra läxorna. ..men istället såg jag på Djävulen Bär Prada som jag inte sett på fet länge (DVD:n har varit borta men nu hitta ja den.. tack gode gud, min favorit film ju!). Så jag lång i sängen i mitt stökiga rum, åt non-stop och spanade in denna underbara film. Efter hälften så insåg jag att om jag skulle komma nån vart med mitt rum behövde jag börja nu. Så jag städade medans jag lät filmen var på. Supermysigt, ja!

När filmen var slut och jag fixat iordning alla kläder så städade jag undan på skrivbordet och gjorde mina två läxor. Dem blev jättebra. Och sen så.. ja.. kolla ja akvariet igen och sen gick jag och la mig. Och nu är jag vaken och har bråttom till skolan, hejdå!

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards