Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Johanna - 6 juli 2010 17:23


Är inte like trött som jag var igår efter att ha passat Elsa-pelsa. Kom hem för 20 minuter sen. Idag var hon lite trilskare än vad hon var igår men det gick super bra igår. Lite coolt att få leka föräldrar, man upplever liksom situationer man inte är van vid. Självklart saker som att byta blöja och försöka mata men även hur det är att möta andra föräldrar på lekplatsen till exempel. Idag träffade vi Sigrid och hennes pappa, Elsa-pelsa ville inte åka med i den blåa bilen när dem satt där :P


Nu pratar jag med Ryan - igen, haha. Han såg på Dear John med mig igår/idag, super mysigt på.. ett konstigt sätt ;P

Snart ska jag höja volymen lite på "Hannah Montana the Movie, Soundtrack" och börja städa upp lite här.. ser hemskt ut.. får se vad som händer ikväll. Antagligen ingenting.


Saknar dig, puss puss ♥

Av Johanna - 6 juli 2010 09:43

Oj oj, tänk att jag är vaken vid den här tiden! Satte faktiskt klockan på 9, men vaknade strax innan. Igår vaknade jag halv tolv, gick upp vid ett så.. ja..

Och igår trodde jag att det var en mus i mitt rum! Mina föräldrar hörde inte riktigt men jag stod på mig! Det var jätte sent, vi hade sett på Alice i Underlandet till halv ett. Iaf, det tog ett tag men till slut så hörde jag att det kom från garderoben. Precis på kröp en geting fram under en plastpåse som låg precis framför garderoben - kraffsandet jag hörde kom från plasten! Så jag hade rätt om djuret iaf :P


Alice i Underlandet var det ja, filmen som jag svor att jag aldrig skulle se.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards