Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Johanna - 11 oktober 2010 09:26

Tänk om jag inte packat allt? Tänk om inte en jacka och ett par skor räcker? Men värst av allt...


..TÄNK OM JAG INTE KLARAR AV SPRÅKET!?!?!?!


Herregud Johanna, förfan, tagga ner! Du var ju där senast i Juni! Ja, jag vet, men då pratade jag liksom inte! Nä, men du vet att du kan! Aa, fast ne, fast jo, fast.. AARGH!


Min mage inte hantera situationer bra, aj aj :l


Packlista?

  • Underkläder, check.
  • Strumpor, check.
  • 2 par byxor, check.
  • Leggins som typ är hela, check.
  • Tjocktröjor, check
  • En kjol, check.
  • En massa långärmade tröjor, check.
  • En fin blus, check.
  • Stor neccesär med en massa saker i, check.
  • Handväska, check.
  • Tandborste? Snart.
  • Franska boken för eventuella studier.. snart check.
  • SOVKLÄDER!!

..visst låter det jätte lite!?!?!?!? Jag måste ha glööömt nånting!!! Paniiiiik!!!! Men fan, ska ju bara vara borta i inte ens fem dagar.. gaaah.. ska bli så jävla kul. Snart är det dags att åka..

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards