Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Johanna - 2 maj 2008 14:53

I går morse placerade sig familjen i bilen och tog den långa vägen till Göteborg. Jag hatar egentligen att bila men jag fick sitta fram och lyssna på min kära moders MP3 hela vägen, så det gick smooth (: Nej, har ingen egen MP3. jag hade en Creative men min smidighet gjorde sönder den :I Har tänkt köpa en iPod men min beslutsångest hindrade mig.

Sen blev det landet och kusiner hela kvällen (Kusiner in my heart) och vi började riva på verandan. Tjejerna i familjen drog senare till "Grandmaah & Grandpaah" där det fanns ännu mer kusiner (Kusiner in my heart) 8'D

Dem är så söta så ;P

Ja.. vad kan man mer säga. Jag sover i en skön säng (not), har sovmorgon till elva (not), har motionerat (not), har fått bättre syn (not), har hittat ett par snygga nya glasögon jag vill ha (not), så allt är frid och fröjd (:


Min beslutsångest är ivägen för allting :/ Var och kollade synen och hade försämrat ena ögat på en kvart och den andra på en halv. Så, nu blir det till att få ett par nya glasögon (: Iofs. kul, har länge längtat efter ett par nya. Jag vet precis vad jag vill ha. Ett par transperenta i plast ifrån Calvin Klein (såg dem på en tjej på tunnelbanan en gång som hade samma ansiktsform som jag, och hon var skitsnygg i dem) . Men icke . Har hitat ett par liknande men dem har inte samma stil.


Jaja, det löser väl säg . Hoppas jag.


Ha det bra, och var försiktig därute!

Kramar,

Johanna ♥

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards