Alla inlägg under september 2008

Av Johanna - 9 september 2008 17:49

Hihihi * fjortis fniss *


Jevlare mig. Musiken är fan underbar.


Blev lite deprimerad av svenska läxan med diverse tillhörigheter så jag var tvungen att bli glad igen {:

Av Johanna - 6 september 2008 16:55

Wow .. tänker skriva om morgondagen .. och imorse när jag är vid medvetande igen.


kram .

Av Johanna - 5 september 2008 14:55

Okej, nu är min låt lista till Mixtape någorlunda klar.

Åtta låtar ska jag ha.

Det blir:


Curbside prophet - Jason Mraz

Reason to cry - Takida

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - Markus Krunegård

Two worlds - Phil Collins

Out of my league - Stephen Speaks

Going down in flames - 3 doors down

Navy Taxi - Kate Nash

Shoreline - Anna Ternheim


Är lite osäker på Shoreline, men det löser sig.


När jag är med A & B så känns det okej. För det mesta. Oftast har vi skitkul. Men när jag är ensam och tänker på att jag ska träffa dem så vill jag bara sova igenom det. Undviker alltid att vara med dem. Men .. när vi väl ses så önskar jag att dem aldrig ska gå hem.

Jag tror det är för att jag under en tid bara umgicks med B, utan A och då kändes det liksom fel. Det är mycket bekvämare att vara tre. Det är som att vi måste vara tre för att vi ska hålla ihop.

När jag är med B ensam tror jag att det känns pressat eftersom hon är så himla... jag vet inte.. Hon säger alltid "du är min bästa vän", "jag älskar dig" (obs, vänskapligt) och "du är den enda riktiga vän jag har". Känner mig väldigt instängd då. Som att jag aldrig kommer ha en chans att gå. Måhända  är jag rädd för att binda mig? :'O


Nu ska jag träffa dem kl.17 Förfest innan vi ska parta hos L. Fast . hos henne blir det nog mest barnkalas ._. Så mogen som hon är.. >_>

Av Johanna - 4 september 2008 21:22

Jaha, och nu sträckte jag ryggen. Gud kommer aldrig låta mig springa ifrån min egen osmidghet.'

 Fakk him.

Av Johanna - 4 september 2008 21:14

Ni vet när det känns som att något stort saknas i dig som ett stort jävla fucking svart hål men att du en dag inser att allt du behöver har funnits där precis hela tiden?

Yay - you got me .


Ett ord: JollyVille .


<3

Av Johanna - 3 september 2008 17:12

Åh fy fan. Ni vet när man vaknar på morgonen och man tror att det är som ett stort jävla skämt att man faktiskt måste gå UPP!?

.. Ungefär så var det i morse. Vaknade av mig själv. Vaknar alltid fem minuter innan väckarklockan ringer. Tittade ut genom mitt fönster och såg en helt underbar vy av grå himmel med en lätt touch av spöregn.

Hade varit uppe alldeles för sent och chattat med J. Han babblade en massa om självmord och sån skit så jag var tvungen att banka vett i honom. Inte så lätt att konversera med människan på anständiga tider eftersom han ligger ungefär 6 timmar efter mig.

Blundade och förberedde mig för att häva mig upp ur sängen. Blundandet pågick i 45 minuter. Sen hade jag en kvart på mig att göra mig i ordning. Och som den otroliga människa jag är (kommentera INTE) så lyckades jag, med bravur om jag får säga det själv.


Hade drama idag för första gången. 3 åttor var med. G. crushade direkt på A. och frågade om han inte såg ut "lite som Edward i Twilight". Jag fnös och förklarade för henne att jag inte såg någon likhet mellan A. och Robert Pattinson. .. Det visade sig att hon inte kände till filmen. Damn vad jag freakade på den tjejen!


Jag träffade S. jag. Och surprise surprise! Vi bor tydligen på samma gata. Och han visste vem jag var. Söt söt människa.


Nu ska jag tagga med läxor inför franska resan.

Kuuul ..

Av Johanna - 2 september 2008 21:57

.. Du har bra musiksmak f'rästen. För det mesta.

Av Johanna - 2 september 2008 09:43

.. Jag vill ha en blå gitarr .

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards